hey sunny

                               image295
Oh jag bara njuter av vädret och solen, ligger och tänker på att jag aldrig kom igång med träningen riktigt, det är ju inte först sent man kan ju börja när man vill, men såhär nära sommaren tänker jag mer på det. Men det blir samma sak varje år, det blir beach 2000-never för mig. Men jag tänker inte gå gömma mig i vassen bara för att man inte har sexpack och alba ass. I ärlighetens namn tänker jag aldrig på sånt när jag e på playan. Man ska vara stolt över kroppen man har så länge man inte lever ohälsosamt. Så, jag är kurvig och har en snygg rumpa. Jag är nöjd! och min pojkvän är mer än nöjd. Om ingen sponsrar mig med en PT vill säga, då skulle det nog låta annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0