favoriter

image331
När man ändå håller på och klickar hem saker från Accessora, här är lite tips på några saker som jag har hemma som är mina favoriter. Jag berättade ju tidigare att jag är som ett barn i en godis affär när jag det kommer till lyxiga doftljus och krämer i fina förpackningar, och en stor favorit är Voluspa. Älskar deras produkter vare sig det kommer till doftljus eller skönhet. Jag är en samlare och äger både handkräm, duschcreme, och bodylotion i Pink fatale serien från Voluspa, och en del ljus i blandade dofter.

Fina presenter jag fått av bl.a min kära pojkvän som vet att jag + Voluspa och fina produkter är = sant. Och jag kan bara rek dom, man luktar himmelskt och man känner sig glamourös. Ja sen är ju rosebud till läpparna given i min väska, duwop som jag använder till fest (big lips effekt) och min grymma tweezer med inbyggd lampa. Mmm Rosebud får jag nog bunkra upp med, har redan "käkat" upp 2 på kort tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0