En söndag på Moderna


                       image261
Igår blev det lugn hemmakväll med D och lite film. D jobbade idag så jag var inne i stan rätt tidigt och kunde göra lite fönster shopping och spana efter något snyggt. Hittade en jättesöt bikini som jag funderar att slå till, den är babyblå och prickig, kan bli snygg till brännan, och ett blommigt linne från Hm, det är underkläder egentligen men jag kommer nog använda den som en topp. Sen mötte jag upp C och så tog jag mig äntligen till moderna museét för att se Andy Warhol utställningen. Den var intressant, inspirerande och rolig. Blev jättesugen att se filmen Factory girl som handlar om hans musa Edie Sedgwick som för övrigt var extrem cool och vacker. Sienna Miller som spelar Edie i filmen är riktigt lik henne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0