Dinner for two

Hjälp har inte hunnit blogga på hela dan.
Min dag såg ungefär ut såhär: Ledig, men följde med syrran till frissan 10 på morgonen, dom hade ingen annan tid, frukost på Coffehouse vid stureplan, sen tog vi en runda på stan och jag hittade två fina saker, en puder rosa/gammelrosa linne på HM, snyggt till slitna jeans shorts och en snygg topp på Acne. Vi åt sedan lunch inne i gallerian, kommer inte ihåg vad det heter men dom har urgoda spicy grytor och soppor. Åt Chicken Bangkok. Rekomenderas. nu fick jag inte med toppen från Acne, men lägger upp den senare, nu väntar D  tålmodigt med lite vin och så ska vi ta och laga middag.
Skön avslutning på en vecka, bara jag, pojkvän, god mat och vin.
image250

Kommentarer
Postat av: frida

ha en trevlig kväll, kram

2008-05-02 @ 20:45:58
URL: http://moberg.devote.se
Postat av: Sandra

Hejsan! Jag undrar när du köpte dina chinos från hm du visade längre ner på bild? De ser väldigt fina ut.

2008-05-03 @ 13:08:21
Postat av: Sandra

Men vänta, är det de för 298 på hemsidan!? Som den mörka tjejen har till det vita spetslinnet?

2008-05-03 @ 13:11:45
Postat av: Veronica svarar:

Sandra:Jag köpte chino byxorna för ca 1 månad sen, Ja precis det är dom som den mörka tjejen har till spetslinnet. :)

2008-05-03 @ 13:44:20
URL: http://verily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0