Date

wiho fick tillbaka kameran igår, stackars D som inte får tillgång till sin egen kamera. Han säger att jag får låna den så länge och mycket jag vill, men jag vet att jag måste köpa en egen snart. Finaste.
Nu måste jag byta om, snart ska jag in till stan och möta upp han. Sen blir det middag, har köpt en fin present till honom, även om jag vet att det inte handlar om presenter men jag älskar att köpa saker till min kärlek och till människor jag tycker om. Men skriver mer om det sen (han läser bloggen). Men jag kan säga att jag köpt blommor så länge ialla fall. Tycker att killar får för lite av det och jag vet nog att fler män skulle uppskatta och bli glada av blommor, Jämlikt ska det ändå vara tycker jag.
Nu måste jag snabba mig så att jag inte blir sen till vår "date".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0