Butter

image288



image289


Ser ut som jag känner mig idag. Solen piggade till mig lite men oroskänslorna sitter kvar. Det är en dålig dag, drömmarna från natten sitter i. Tänk att sömn kan påverka en så mycket, sömn är ju otroligt viktig för hälsan och det känns kan jag säga. Sover man inget bra så är hela dan förstörd. Men, är väldigt glad över en sak som händer i helgen, jätteglad. Kläder hade jag på mig idag, slängde på mig gammal tischa, skjorta från Monki, tights från Hm tror jag och "minnetonkas" med fransar också från hm. Nu ska jag ta och kila till mina käresta friends, så skönt att dom finns och alltid ställer upp och lyssnar. Vänner är guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0