Barcelona

Sitter hemma hos sys nu och bloggar lite innan vi drar ner till el supermercado och handlar lite mat. Hon hade ingenting i kylen, typiskt.
Jag landade i ett regnigt Barca, jag åkte från gassande sol och värme rekord Sverige (av alla länder) till ett regnigt och blåsigt Spanien med 18 grader. haha men det gör ingenting fick äntligen träffa min deeet. Lika sprallig och knäpp som vanligt. Drog och åt mcdonalds när jag kom fram, var jättehungrig och lite seg efter flygresan.
Nu ska jag snabba mig, hon står här och väntar.

image298
Min fina (över) packade väska

image301
Suddig bild på min rese outfit. Ville för en gångs skull vara ultra bekväm så det blev mjuk velour dress.

image300
Utsikten från J:s fönster, mulet och regnigt, men oh so lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0