1 Maj

Gomorron, har sovit så skönt och länge inatt, för att vara jag iallafall. Känner mig utvilad och pigg. Tänk att det redan är första maj! Jag hänger inte med längre men snart är det sommar. 1 maj är ju annars förknippat med demonstrationer, det är ju arbetarrörelsens dag och en röd dag så man kan göra sin röst hörd. Skulle jag gå ut och demonstrera idag så skulle jag definitivt sluta upp i tåget för bättre villkor för ungdomar i arbetslivet, den försämrade sjukförsäkringen och för mer rättvis politik.

Idag ska jag passa på att besöka lite nära och kära och kanske ta en picknick i solen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag tänkte berätta lite om min blogg. Jag arbetar otroligt mycket med min självkänsla och coachar både mig själv och andra i min blogg. Du får även följa mig i min vardag och i andra tankar. Varmt välkommen in! Släng gärna in en liten kommentar också. Det vore kul! Pernilla

2008-05-01 @ 12:07:42
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0