Those bangs

image28

                                                              Söta Bilson på premiären av Jumper i Japan

Ingen har väl missat att Rachel Bilson hakat på trenden och klippt lugg?
Vad tycker ni, med eller utan? Jag tycker det passar henne. Det är kul med förändring, jag klippte själv lugg innan jul och är supernöjd. Ville ha den sådär lång så att den faller i ögonen nästan. Toppade till den igen hos duktiga Karro på Corinne& Friends för ett par weeks sen.
Jag har läst att det är många vill men inte vågar, men what tha hell, just do it! hår växer alltid ut och det är skönt med variation. Tycker om mig själv i lugg för stunden, får se längre fram om jag tröttnar och sparar ut det.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hon passade i lugg :)

2008-03-16 @ 15:04:18
URL: http://vickanp.blogg.se
Postat av: Anonym

hon e en riktig sötis!

2008-03-18 @ 18:18:09
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0