Svängigt


image34

image35

Bild: Veckorevyn

Dessa har jag beställt från Hm för bara 198:-,  finns även andra mer klassiska varianter på hemsidan. Det är utsvänga ben i blått som gäller i vår. Bootcut är ju tillbaka sen ett tag, men kommer nog på riktigt till våren. Själv hade jag lite svårt att vänja mig vid stuprör när de kom. Tyckte jag såg ut som en "wiener" i början, är ju inte så jättelång direkt. Men det är grymt snyggt med stuprör/skinny legs. Men för dom som skippade smala jeans är ju bootcut's comeback välkommen. Personligen så tycker jag att man ska köra på det som känns bäst och smickrande för en själv oavsett trend. Jag tänker varva mellan smala och vida. Undrar om mina gamla Seven fortfarande passar? Bodde i dom jeansen förut. Men jag skippar dom riktigt vida "tält" jeansen. Vad kommer ni att köra på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0