withthegirls





Igår var det fotbollskväll hos tjejerna. Mina bästa vänner Nilla och Mia, vi satt och snacka skit, åt pasta sallad och sen blev det cocosbollar med cider till. Cider var väldigt länge sen jag drack. Vi har alltid lika kul oavsett vad vi gör så där satt vi och catcha upp på det senaste. Vi kom in på dofter och parfymer och vilka minnen olika dofter kan framkalla. Jag har en speciell doft i huvudet som bara jag tänker på den så känner jag lukten i näsan. Det är en Mia brukade använda när vi gick i högstadiet, den får mig alltid att tänka på när vi skulle ut och fixade oss, snackade skit på rummet eller bara satt och hängde. Jag har alltid undrat vad det var för parfym eftersom jag har så starka minnen från den. Det visar sig att Nilla faktiskt har kvar en gammal flaska hon fått av Mia, skitkul. Escada vad det visst. Så jag satt där länge och sniffade och mindes.

Kommentarer
Postat av: Diana

vad got =)

2008-06-14 @ 11:43:34
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Maharadja

Alltid lika kul och hänga, my juicy friend! Ser fram emot next time! Nu har jag röstat, hoppas du vinner!! Måste säga att du såg bäst ut av alla!

Snart dags för Sverige och försöka klå Spanien. Hoppas!! Have a nice day! Love u! Bamsekram

2008-06-14 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0