Vinnaren av Sephora Nagellack

Godmorgon på er, sovit gott? Det har jag om inte aningen stressad...stressar så man sover oroligt. Men idag blir en helt underbar dag med tjejerna så det gör inte så mycket.

 Jag har hunnit lotta fram vinnaren av Sephora lacket och den glada blev Erika som har bloggen Härligheter med Erika på metrobloggen.
Grattis Erika!
Maila mig dina uppgifter så kommer lacket på posten.
Vad roligt det var att  så som många var med och tävlade, ska nog köra på en till tävling nästa vecka. Håll utkik.
Nu ska jag äta lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Jättekul!!! Ett stort tack!

Håll utkik hos mig också för jag har en dundertävling på G!!!

Erika

2008-06-30 @ 08:21:38
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0