Plumas


Vad jag är besviken, jäkla Sverige. Vad hände? Blev trött och seg av den matchen och ville bara stänga av efter tio minuter in på andra halvlek.
Men men, nya friska tag till vm kvalet. Syrran och brorsan åkte till Skärgården imorse (åt varsitt håll med kompisgänget) och själv så laddade jag och D upp lite inför midsommar med matköp och lite vin på Systemet igår. Vi blir ett gäng som sedvanligt ska grilla och spela boll och lyssna på Håkan? haha det är nog bara jag i det sällskapet som tycker om Herr Hellström. Varje år hoppas jag på att göra en blomsterkrans och ha i håret och varje år blir det inte av. Vore det kanske inte lite roligare med en fjäderkrans i håret a la woodstock. Den som ändå hade.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0