Picknick kväll

Ska snart ta mig till affären och handla lite saker till min och D:s sena picknick. Det spelar inte så stor roll att det är kväll då det känns som om dagarna aldrig tar slut på sommaren, det är ett av sakerna jag älskar med svensk sommar, att det aldrig blir riktigt mörkt. Härligt. Så jag ska ta min fashionabla picknick ryggsäck och gå och möta upp han. Jag säger då det, picknick ryggsäck är det bästa som hänt på länge. Fick en i julklapp av min chef för ett par år sedan och har använt den flitigt. Istället för att ha allt löst med risken för spillning och ömma armar så har du allt du behöver i ryggsäcken. Filt, glas, tallrikar, servett, flasköppnare, kylning för maten mm. Du stänger igen och voilá upp på ryggen. klart.
.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt med picknick =)

2008-06-02 @ 22:53:27
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0