Matrix Shaping Crème-Wax




Soft Hold
Benefits

· Texturizes & shines like a wax with the lightness of a crème

· Separation & definition

Botanicals
Botanical milks of Rice, Bamboo & Milk Thistle


Ville bara dela med mig av ett av de bästa produkterna jag vet och använder dagligen.
Den här creme vax köpte jag förra året hos min frissa och jag har använt den flitigt ända sen dess. Den har verkligen revolutionerat min vardag. Jag har fint blankt hår som kan bli jobbigt halt där inget hårspänne sitter kvar och blir ofta statiskt. När det blir statiskt har jag försökt med spray, mousse, vatten, balsam men ingenting hjälpte, till jag blev rek denna produkt. Den är FAB. Det är bara ta lite på händerna och dra längs håret lägga lite på hjässan och topparna och det håller sig hela dan. Håret blir inte varken fettigt eller platt som det ibland kan bli med vax i långt hår. Jag plattar till småhår och stylar med den, den luktar gott och är mjuk och len.
Den passar faktiskt alla hårtyper, långt som kort. Både min bror och pojkvän blev lyriska när dom provade den.
Tror nog att den säljs hos dom flesta hårsalonger. När jag köpte den var den nedsatt halva priset och kostade ca 70 kr så den kostar väl runt 140 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0