Budget vs Lyx


Jag har använt Lancomes Mascara Hypnose och Virtouse sista 2 åren, det är en jättebra mascaror men ganska dyra. Så jag bestämde mig för att prova en ny för en billigare peng. Jag har provat Loreal och maxfactor tidigare och tyckte om båda två, men så tipsade syrran mig om att hon provat Rimmels nya som frontar Kate moss. Hon tyckte den var jättebra och hon är lite kinkig med mascaror. Så jag bestämde mig för att prova och köpte Rimmel Glam' Eyes. Jag kan säga att att jag är väldigt nöjd. Jag får långa, tjocka ögonfransar med volym. Det bästa av allt den kostar bara 90 kr, jämfört med Lancomes 260 kr. Dyrast är inte alltid bäst.

Kommentarer
Postat av: a&f

kul att hitta en bra mascara som är lite billigare. :)

2008-06-11 @ 19:53:13
URL: http://lekfullt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0