All that jazz

Vilken match det var igår, Turkiet fölorade med hedern i behåll. Vilka krigare, jag höll stenhårt på dom men de fick ge sig när Tyskland smällde in sergermålet i 90:minuten. Ja fotboll alltså, får ens nerver att löpa amok. Idag är det Spanien-Ryssland och jag håller (självklart) på España. Men Ryssland är ju grymma dom med.
Nu är min Syster C i Barca och hälsar på (syster nr 2) Jess. Hon + tjejgänget åkte ner imorse och ska fira hennes 20-års dag där nere. Det är C som fyller 20 då, liten börjar bli (är) riktigt stor nu. det var meningen att jag och ev min mami skulle åkt med men vi lämnade det till senare och C ska istället firas av oss när hon kommer hem. Ja, när hon väl kommer hem, för hon är hemma ca 1 dag när hon kommer hem från Barca och sen åker hon till Ibiza. Och jag är INTE alls avis.
Det är ju så kul här i Sverige, Jobb, 13 grader, regn vad mer begär man?.


Kommentarer
Postat av: jessie

Åhh så fusk! jag vill oxå till Barcelona! tänk å se fotboll där ;) det vore gryyyymt!



tack för kommentaren om bilderna btw :D

2008-06-26 @ 13:47:46
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0