Tisdag

Godmorron!
Idag är det tisdag och SL suger. Jag bor bara i närheten av bussar och så strejkar SL. Inga bussar går och jag är fast här. Det är stunder som dessa då man önskar man hade skaffat det där körkortet, måste ta det snart.
Imorgon är det ju Carin Wester på Berzelii, fan också måste fixa skjuts. Hoppas det inte håller i sig länge. Det är bara rimligt att chaufförerna ska få det dom ber om. Common sence tycker jag...men det tycks tydligen inte så en strejk är fet nödvändig tydligen.
Hepp, det blir en lång powerwalk idag, ska hämta paket och sen ska jag promenera ner till centrum. Sa jag att jag hittade finaste strumpor jag tidigare letade efter, på Lindex. Lindex är alltid ett säket kort när det kommer till strumpor.
Nu ska jag bara sola lite och ta det lugnt.
Och för att göra mig själv lite gladare så ska jag göra er andra glada och lägga upp en liten tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0