Sundays are blue and shiny

Vad segt, det blev sent igår men kul hade vi. Idag skiner solen och jag känner mig på väldigt gott humör.
Det är mycket att se fram emot även om jag jobbar 4 veckor till innan det är ritkig semester. Men tiden går ju fort och sen så blir det en skön sista minuten med D, till ett varmt land med bad och strand.
Jag håller verkligen tummarna för att det blir av.
Vi båda skulle behöva det efter ett rätt så fullt och turbulent år.
Ja, sen så har vi båda födelsedag med två veckors marginal, födelsedagar är ju inte så spännande när man blir äldre och inte fyller jämt men min pojkvän blir 25 och det ska ju firas stort.
Själv känner jag mig bara gammal.

Men närmast blir det troligtvis ett London besök med mami. Min morbror fick en dotter, för ca 1 månad sen så det blir ett besök i kära England, cafeér, lite sightseeing och shopping. London..long time no seen old friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0