Suburb

Nu befinner jag mig i utkanten av London, halsar pa min morbor, passar pa och bloggar lite innan middag. Ar nara Hendley och Windsor. Mycket natur, mycket vackra landskap och mycket allergi pa det. Mindre kul. Men hey, jag ar i London.
Flighten gick bra, British airways var forsenade, som vanligt, jag var jattetrott, drack lite vin pa planet, kande mig en aning dissy. Roligt. Foto. Samtal. Lasning.

Vi har tur med vadret, det har ju som sagt regnat och varit som hemma i Sverige, halvdant. men den har veckan skulle det tydligen vara fint,  det ar soligt idag och jag sitter har i kjol, gladiators och linne. Tror inte att jag kommer ha mojlighet att lagga upp bilder under vistelsen men det kommer komma en hel del nar ja kommer hem kan jag lova.
Imorgon blir det stan hela dan, hoppas pa fynd.

Nu middag, det doftar gott.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, härligt med London du, och snart är det min tur!

2008-07-25 @ 18:01:30
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0