I said I was tired and went home

                               
                                     
                                      
Usch har bara tagit det lugnt sen jag kom hem från jobbet, har ingen blogg inspiration idag, är allmänt trött, svullen och huvudvärk på det. Hoppas det är bättre med er.

Idag slängde jag på mig min brors gaamla Levis 501:or från glada 90-talet som låg hemma och skräpa (!). En gammal tischa tror den är från H&M, flätat skärp knutet runt midjan från Lindex och skor från Din sko. Jo och så mina fina volang strumps som jag älskar, även dom från Lindex.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Vad coolt jeansen satt på dig!

2008-07-09 @ 09:56:34
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Anna

Supersnyggt som vanligt! Lyckost som hittade ett par såna hemma, skulle inte vara fy skam inte:P

2008-07-09 @ 11:49:22
URL: http://annaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0