From V with Love

Oh vad nice med ett inlagg fran sys min, kul. Sitter nu i all hast och bloggar som blixten, aker snart till Brighton dar finns det strand wohoo. Det ar sjukt varmt och kvavt men vi klagar inte. Det har inte blivit mycket shopping och second hand och markets hanns inte med denna gang, men damn vad vi sett mycket av vackra England. Vi har rest runt en hel del. Igar var vi i Oxford. Blev kar. Sen var vi sjalvklart i London i 2 dar.
Det blir Notting hill och marknader nasta gang har. Men den har veckan har vi rest och sett massor och upplevt det basta av vader. Har det sa jakla bra att jag inte vill hem. Och sa ar faktiskt min sys J hemma fran Barca och halsar pa, sa imorrn ar jag hemma igen och bloggar pa riktigt och jag har hort att ni har supervader aven i Sverige. Wicked.
Vad har ni gjort i varmen denna vecka?



Kommentarer
Postat av: Sassy

Hej!

JAg åker den 4 augusti, dvs nästa tisdag! Åh, vad jag längtar!

2008-07-28 @ 10:33:46
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0