Twilight

 På tal om Twilight och ingenting.
Jag och C gick ju och såg super hypade Twilight för en vecka sedan, och den var verkligen jättebra, men kanske inte så där fantastisk som många sagt. 
C fick första boken av mig i julklapp och hon sträckläste den och när hon var färdig var det närinpå att hon började om på en gång. Vi är filmälskare och tycker ibland om att prata om fílmer, lite hur, vad och så. Och syrran tycker att boken är precis så fantastisk som många tycker filmen är. Så nu vill hon se filmen igen för att boken verkligen lyfte och gjorde den ännu bättre.
Ok,
Den var super
Edward cullen (suck) är jättevacker, jäklar asså
Man blir kär
Man vill bli räddad och det något speciellt, vackert och fascinerande med vampyrer. Så nu måste jag läsa böckerna så jag kan drömma lite
ja ni förstår.


Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Jag har inte läst böckerna men jag kommer göra det så fort jag får tid!

Jag gillade verkligen filmen.

2008-12-30 @ 13:59:28
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: Lena

Mhmm jag håller med helt :D

2009-01-07 @ 09:05:37
URL: http://nittio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0