Strip&Snooze

 CK
Jag sjukt ont i min visdomstand som håller på växer ut, började igår så nu lever jag på värktabletter. Jag kan knappt öppna munnen för att äta. Lägligt till jul...hoppas det går över till dess. M Å S T E kunna njuta av all mat damn it.
Annars har jag mest julshoppat smått, jobbat och varit konstant trött, snoozade i en timma imorse. Tror jag redan börjat varva ner och min kropp checkat ut för julledigt, Måste komma igång lite, sägs ju att motion gör en piggare
så jag tvingade mig precis till lite träning och stripaerobics.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, jag hatar visdomständer.. Har fått båda nere i munnen och få dragit ut en av dom, vilket vart ett himla ingrepp. Nu håller dom där uppe på att växa ut, men gör som tur är inte ont ännu. Men fy va onödiga dom är!

2008-12-19 @ 20:23:20
URL: http://notjustasummerlove.blogspot.com
Postat av: Pernille

Cory är snygg! :)

2008-12-20 @ 19:58:14
URL: http://queenofthegreen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0