Staying In

Det blev riktigt lyckat igår, alla var lite lagom crazy och jag är rätt ny på jobbet så det var skitkul och se alla i partystämning. Ja, alkohol behövde ju inte jag oroa mig för direkt, Dom hade köpt in backar med cider och vin. Det bjöds på livemusik, middag, tävlingar (de obligatoriska lekarna som alla arbetsplatser insisterar med) teamwork alright. Jag vann en åt mitt lag och sen vann vi hela. Kom hem sent men drog mig tillbaka rimlig tid, vill ju inte vara värst hehe.
Idag har jag varit på stan och tittat julklappar och ikväll blir det ingen utgång för min del, ska vara hemma och bara ta det lugnt. Det blir hyrfilm, chips och en massa pepparkakor. Imorgon lägenhetsvisning, julmarknad och lussebak. Nice!
Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0