Så var sommaren över..

Sitter och funderar här med en tacos i handen och försöker att inte spilla ner tagent bordet samtidigt. Var tog sommaren vägen? Vad har jag gjort den här sommaren...
Var tog alla mina picknickar vägen? solen? lata dagar vid stranden? alla böcker jag skulle läsa ut?, Rosévin och barfota? Josefina?
Tända ljus, surret av myggor min älskling och jag i skymningen, viskandes hemligheter.

Nu är det tillbaka till skolan, jobbet, vardagen, trötthet och mörker.
Nåväl hösten kan vara vacker den med och jag har ju äntligen min sena sparade semester åt lathet. 2 hela veckor har jag framför mig. Lättja säger jag.
Nu tillbaka till sökandet efter resmål och sen blir det lite DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad kul då får du följa min blogg på söndagar då :)

2008-08-24 @ 18:02:55
Postat av: Sara

svar: nej det var ju tur att du inte var det ;) :)

2008-08-24 @ 20:42:36
URL: http://saramarian.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Svar: Visst är det! :) Hänt idag? Puss

2008-08-24 @ 21:25:02
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0