Mini update

Kom hem från jobbet och är trött och mör. Sitter och fixar lite med datorn
Nu är det bara alla bilder jag har på hårddisken kvar att omformatera. Blir galen om de skulle försvinna.
Nytagna bilder kan jag ju lägga upp eftersom dom förs över nu till min dator. Det är resten (alla) som ännu inte kommit på plats.

Min syrra var ju på besök i förra veckan men hon åkte hem till Barca i söndags. Jag blir alltid lika ledsen, jag saknar henne. Jag får ta en Barcelona trip snart och hälsa på igen.

Nu ska jag ta en varm dusch och sen ska jag läsa lite och bara va, ligga i undies och myströja och höra stormen där ute vina förbi och vara glad för att jag är inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0