Födelsedag


Vad jag har haft kul! Bättre födelsedag kan man inte önska sig, menar ni att jag skrek på den den där jäkla Extreme. Den är ju inte nådig. Men jag har skrattat massor, och konstaterat med C att vi har blivit gamla. Jag brukade åka karuseller 100 gånger om, nu snurrade det knappt till förrän fysiken jobbade emot mig. Illamåendet som förr var främmande kom nu krypande.
Vi åkte, skrek och skrattade. Dagen fulländades med grym middag min bror lagat och tårta såklart. Jag fick jättefina presenter, för mycket! som jag inte förväntat mig. bla. Stort täcke till min säng, (tempererar efter din kroppsvärme). Det roligaste är nog mitt nya spel till mitt rosa nintendo DS. Mario party..
Överaskningar och det oväntade är ju som sagt det bästa

Imorgon kommer mina vänner och så ska vi fira lite till eftersom dom inte kunde vara med.

Jag är egentligen helt slut men ska spela lite Ds, imorgon är det tidig jobbdag.

Tack mina fina, är glad!


Kommentarer
Postat av: Mattias

fina bilder

2008-08-20 @ 21:05:50
URL: http://mattiasbok.blogg.se/makeup/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0