Alanya

Alanya
Semester here we come. Vi velade mellan vackra Sicilien och Turkiet men fastnade ändå för Alanya till slut.
Det är ju billigare och leva där, vill ju ändå leva och äta gott när man ändå åker sista minuten. Så Sicilien får bli en annan gång. Såg att det kommer vara ca 30 grader i Alanya. Jo äntligen känns det som lite ledighet och nu väntar massa god mat, slappa dar, massa vin och kärlek. 1 vecka blir det.
Tyvärr så är jag en person som hatar hela packnings, flyg proceduren som jag berättat tidigare. Vill bara vara på plats på en gång. Känner mig alltid stressad med förberdningarna innan. Och den här gången åker planet ca 6 på morgonen, vilket betyder att vi runt 4 måste vara på flyplatsen.
Så skönt det kommer att bli.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska kanske till Turkiet på höstlovet! Vilket sammanträffande:)

2008-08-29 @ 17:35:32
URL: http://annaas.devote.se
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-03-09 @ 13:47:03
URL: http://mliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0