Valborgs outfit

                       image222image225

image227


På mig idag: Kavaj från Stella McCartney for HM, Lacktights, Randig tröja från Indiska och skoletter från Topshop. Som alltid mina armband och klocka från Tritoni. Min favvoväska från Lindex.

Ska snart iväg och fira valborg. Ska på Familjemiddag med D och ha lite grill och gottsaker och sen hoppas jag på att få se en brasa och höra en fin kör sjunga in våren. Har inte varit på en majbrasa på flera år, inte sen jag var liten tror jag. (Fjortisfyllorna räknas ej). Det är typiskt valborg väder, mulet och säkert blir det regn senare, men det är ju inget nytt. Kärlek

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken snygg väska! Och tröjan/tunikan, vart har du köpt dom? :)

2008-05-01 @ 09:22:55
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0