As long as we have eachother

Riga var som jag föreställt mig, gammalt, fint och old school. Människornas klädstil var intressant och det var gamla marknader som förr i tiden. Vistelsen hade uppskattats mer om det varit sol. Dom hade ett gigantisk galleri mitt i gamla stan. Fyra våningar! det var lite coolt, tyvärr fick man inte ta kort inne.
Ni vet att jag pratade om Panorama fönster, skumpa och dubbelsäng i hytten? glöm det. Vi valde iof vanlig B hytt, men sunkigare båt får man leta efter. Knarriga sängar, ingen telefon, brun blandat vatten i toan, ingen papperskorg. Skaaakig båt D älskling blev lite rädd där hehe, ok jag med. Men vi skratta åt eländet och tog vara på tiden och gjorde det bästa av allt, dvs vi köpte massa vin och satt i hytten, prata och hade bara kärlek och mys. Mycket mer fanns inte att göra så vi är utvilade, fräscha och rätt nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0