Saturday

image108487000-110

487000-113 487000-114
Söta Softi
1. Kellys på söder
2. Sväng förbi Berns, gick aldrig in
3. East
4.Spy Bar/hells Kitchen
Spy bar vakterna är verkligen något speciellt, inte nådigt dryga, arroganta och otrevliga.
Vi hann bevittna inte mer än 2 oprovocerade utslängningar och glåpord. Attitydsproblem? svar ja. Jag vet ju nu att det inte är bara vi som tycker såhär, kan ingen stoppa deras lilla trend och maktkomplex.
Vi hade iallafall kul, jag och Softan. Jag hade på mig skinnkjol, mönstrade strumpis och för att bryta av en grå mjuk college tröja från Monki. Tyckte det var hot, och tyvärr tyckte den manliga delen det också. Ja inte så att jag inte blir smickrad men tyvärr får man fel uppmärksamhet från många. Men det var härligt och åka hem på morgonen och se att det var ljust för en gång skull, det känns som om våren är på väg!
Kom hem supertrött slänger av mig allt och inser att smarta jag inte bäddat. Tvättade allt och hann inte bädda innan jag gick. Blev sjukt tjurig på mig själv och la mig på allt. Slockna.


Kommentarer
Postat av: Nellie

Där fick man svar på den frågan.. Tyckte väl jag kände igen dig :)

2008-05-03 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0