Lördag-Söndag

Hade riktigt roligt i lördags då vi firade Mia, en av mina bästa vänner. Och hon är en fena på och baka.
Hennes morots kaka knäcker! Hon fick bla konsert biljetter till Boys ll Men på Berns! nostalgi! ska nog ta och boka biljett till mig själv.

image48


Tee - HM
Kjol me hög midja - La redoute
Smalt flätat skärp -HM
Lackpumps

Söndag
Var på min första riktiga Babyshower, min kusin "Diddan" väntar sitt första barn och kommer nog föda närsom helst. Det är spännande och lite läskigt, det är början på en ny era liksom, hon ska bli mami! Det är stort och jag är verkligen Glad för hennes skull.
Shoppade upp mig på lite saker till bebisen på NK. Blev helt kär i vissa saker men nej, barn får nog vänta ett tag till för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0