Flytande Hotell.

Jag och min D ska på en två dygns kryssning till Riga imorrn. Ska bli jätte kul, synd bara på skit vädret. Jag vill ju gå på stan med en Latte, eller en glass och bära solbrillor. Kommer säkert vara svinkallt och spöregn med vår tur.
Vi åker med Tallink Silja, har aldrig åkt med den båten tidigare, men det blir nog bra. 
Det finns ju skilda meningar om kryssningar, många tycker det är skabbigt,  tonårsfylla, jobbiga äckliga gubbar, ja helt enkelt ostylish. Men jag älskar kryssningar! jag erkänner. Men det blir inte ofta jag åker ändå,
men sista gångerna jag och D har åkt så har vi bokat lyx hytt. Med frukost till hytten, skumpa, stor Tv, king size bed, jacuzzi och panorma fönster. Då har vi liksom inte haft någon speciell anledning till och lämna hytten förutom för att vi äta. Det blir ett litet avbrott i vardagen med god mat, VIN, och finaste utsikten. Ja try it! Det kan vara hel romantiskt och skönt.
hm jodå, jag har även åkt på vanliga "Party" kryssningar och delat fyra i en liten hytt. Kul har jag haft på dessa flytande hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0